Merhabalar , sizlerin fikrini almak istediğim bir konu var hanımlar… Şimdi bebişimiz için büyüyen beşikli bir oda takımı mı alsak yoksa sadece eşyaları için dolap şifonyer alıp bir de anne yanı alıp yatağı 3-4 sene sonra sadece yatağını mı değiştirsem diyorum ? Ve bu ikilemden çıkamıyorum 🙄