gorky hic sorun degil ozur dilencek bir sorun yok elimde hatira kalacak kadar usg fotosu var diye bide cok kalabalik oluyor malum devlet fazlada beklemeyeyim diye kendimde istemiyorum aslında ilgileri genel olarak iyi bacak boyunu soylemisti ama unuttum😁😁😁