hemsreanne 37+0 olduğunuz gün mü aldınız kızlar ve o gün haftaiçine denk geliyor benim o gün çalışmam gerekiyor mu yoksa o gün ayrılış mı yapıyorum bilen var mı
yasefay hemsreanne Evet 37+0 olduğunuz gün rapor almanız gerekiyor. 37. hafta raporu, çalışamaz raporudur. Rapor alınan gün itibari ile doğum iznine ayrılmış olursunuz 🌸
Ergullll hemsreanne çalışmana gerek yok canım ben bugun aldm 37+6yım ama 37 diye aldım😃 gonderdım eşim ile
533460 Ergullll neden 37+6 ya beklediniz oyle mi denk geldi yoksa bi anlamı mi var ben 37 +1 de alacagim da
Ergullll hemsreanne onu bılemıyorum cnm biz hafta başı olarak hesapladık doktorumla rahatlık olsun dıye
mrvrm Hanımlar merhaba. 37+0da rapor gerekmiyor diyenler de var, gerekiyor diyenler de. Diyelim gerekiyor ve ben alacağım. Ama çalıştığım ilde değil memlekette olacağım. Sıkıntı olur mu?
mrvrm Hatta şöyle detay vereyim. Çalışabilir raporum 13 Eylül’de bitiyor. Ben 13 Eylül’de raporu çalıştığım ilde almayacağım. Böyle bir şey mümkün mü? Resmiyette sıkıntı olur mu
hemsreanne mrvrm bunu bence çalıştığınız kuruma sorun benim çalıştığım hastane 37 de ekstra bir rapor gerekmiyor dedi ama bazıları istemiş mesela Ama aldığınız yer sorun değil diye biliyorum önemli olan onların SGK’ya bildirmesi nerden aldığınız farketmiyor bana böyle söylendi