Bence de yaptırılmalı. Bi örnekle anlatıyım; Eşimin iş yerindeki arkadaşının eşi de yaptırmadı, bebek kalp rahatsızlığıyla Afyon’da doğdu. Doğduktan sonra anlaşıldı rahatsızlığı. Şuan Ankara’da yoğun bakımda yaklaşık bir ay oldu sanırım. Eğer ayrıntılı ultrasonu yaptırsaydı direk kalp için gidebileceği bi hastanede doğum yapardı. Çünkü doğumdan sonra hastane ve doktor arayışına girdiler en azından hamilelikte bu süreci hallederdi. Aslen İstanbulda yaşıyoruz evleri de burda, burda bile doğum yapabilirdi. Yani demem o ki önceden tedbirli olmakta fayda var diye düşünüyorum bi zararı yok sonuçta ayrıntılı ultrasonun…