Sevincceylan Ezgi2727 herkezin düşüncesi farklı ama ben daha çok ağzımıza alışkın isimleri seviyorum şimdi acayıp acayıp isimler koyuyolar çocuklarına büyüyünce demiyecekmi benm ismim ne ya diye
Ezgi2727 Sevincceylan bilemiyorum artık devir çağ değişti , daha modern isimler varken neden eski isim koydunuz da diyebilir 😃