Ays_cskn ikimelekannesii22 bendede az biraz yuksek cikmis sınır 10 ken 11 di degerim doktorum bisey demedi bende merak ettim simdi
Ays_cskn ikimelekannesii22 evet kan tahlilini yenileyelim dedi oyle baktik sonucu gostermeye gittim kan degerlerin guzel dedi