Solunum sıkıntısı var diye aldılar benım bebeğimi ertesi gün kanında enfeksiyon var dediler sonraki gün sarılık var dediler 1 gün boyunca küvezde ışığın altında yattı toplamda 4 gün yattı verdiler eve geldikten 2 gün sonra gözlerinin içi yüzü sapsarı oldu hastaneye götürdüm sarılık değeri 14.8 çıktı yarın yine götürcem bakalım inşallah düşmüştür keşke bebekler hiç hastalanmasa kendimi cok yetersiz görüyorum allahım bütün bebişlere şifa versin 🥺