Protime women kullanıp hamile kalan oldumu ben bu ay kulanmaya başladim adetim 5gun gecikti 20gundur kullanıyorum doktorum yumurtaliklarinda sorun yok kan değerlerin güzel dedi yaşından dolayı gecikmen olur bu ilacı kulan demişti siz bu ilacı kullanıp hamile kaldınız mı acaba