Busradoga doktorunuza danışmadan kullanmamalısınız. Benim ilk hamileliğim plansızdı ve adet geciktirici kullanmıştım. Tatilden döndükten 3-4 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim. Doktorum eğer bu ilacı kullandığın sırada hamileyse in ben bebeği alırım demişti. Siz riske atmayın. Doktorunuza danışın yine de….
Gerçi hangi adet geciktirici olduğunu hatırlamıyorum.