cansufndkci geçen yıl kızıma 1 aylık gebeyken korona geçirdim. Problem olmadı çok şükür. Ard arda gebe kaldım, Şimdi 2. Bebeğime gebeyim. İlk ay kan verdiğimde koronanın hala kanımda olduğu tespit edildi. Çok şükür bişey olmadı. Normalde 6 ay vücutta kalıyor diyorlardı ama benim rahat 1.5 sene sonra bile kanda çıktı. 😂 hiç bişey olmadı çok şükür.