Mhtpylmz Arkadaşlar merhaba. Ben 20.haftamdayım. Şimdiye kadar sivilce leke gibi sorunlarla karşılaşmamış iken şimdi egzama ile uğraşmaktayım. Doktorum hiç bir kremi kullanamayacağımı söylüyor ancak egzama gün geçtikçe ilerliyor. Bir çözüm önerisi olan var mı?
Teslime_sinan Mhtpylmz ekzama ne bi fikrim Yok ama bende de bi yara çıkmıştı acayip kaşınıyordu doktor ekzama olabilir dedi deri doktoruna gönderdi o da parça aldı tahlil yaptı ve ona göre krem verdi geçti ama izi kaldı sana kim krem kullanma dedi ki
sudamlasi Mhtpylmz benim elimde vardı egzama çok kötüydü 6 aydan fazla uğrastık geçsin diye kremler vs herşey... Eşim bilmeden ersağın sıvı el sabununu almış meğerse oda egzamaya iyi geliyomuş 1 ayda geçti🙈
Kadze Mhtpylmz bnmde elimde ve ayagımda var zaman zaman cıkıyor hala aloe veralı lr acil durum spreyi jeli ve kremi kullanıyorum mis gibi toparlıyor neden kullanma diyor ki doktor eldivensiz suya sabuna dokunma bide bşr sabun vardı o ii geliyordu ama ismini hatırlamıyorum hatırlarsam yazarım
Merrcimek Mhtpylmz Sürekli nemlendir canım krem sür vazelin filan da olur. Benim de bacağımda var zor geliyor yoksa sürekli krem sürmek iyi geliyor. Benim bide ayağımda mantar çıktı ☹️
Teslime_sinan Krem kullanma demesi garip olmuş bana kremi verdi kullanmaz san çoğalır dedi kremi kullandım geçti ama iz kaldı
Duyguuuu Mhtpylmz Canim bende kış yaklaştimi baslarim kasinmaya vucudumun farkli yerlerinde egzema çıkar. Ne yazık ki kesin bir tedavisi yok. Gecmesi icin kullanacaginiz kremler kortizonlu oldugu icin doktorunuz oyle demistir. Bepantholun sensiderm diye bir kremi var onu bi dene istersen kortizonsuz. Bide domatesten kahveden asitli seylerden uzak durmaya çalış