nurcskng
Canım bana da detaylıda doktor öyle söyledi, parlaklık ve kist var dedi. Ama zamanla kaybolan şeylermiş kendi doktorumla da görüştüm. 30. Haftalara da doğru kayboluyor tek başına bir şey ifade etmiyor demişti. Bakalım bekliyoruz artık her şey Allahtan hayırlısı ile kucağımıza alırız bebişlerimizi inşallah 🙏 🌸