Bugün kontrolüm vardı. Bebek çok aşağıdaydı zaten çatı muayenem yapıldı. Doğumhanede çatıya çıkardılar. Hiç korkmayın kızlar çok rahat geçti hissetmedim bile. Normal için çok müsaitmiş çatım. 2cm açıklık varmış doktor istersem Perşembe günü suni sancıyla doğumu başlatabileceğini söyledi. Ben istemedim pazartesiye kadar bekleyelim ozaman dedi suyun sancın gelirse hemen gel gelmezse pazartesi sabah yatış yapıp başlatıcaz doğumu dedi Çünkü plesenta çok kireçlenmeye başlamış daha fazla bekletemeyiz dedi. Dua edin kolay geçer inşaAllah.🙏🏻