ZeynebOnurluu96 Kimi sağlık ocağı aramıyormuş bile ama benim sağlık ocağım çok ilgili o konuda, neredeyse 20 günde bir çağırıp tahlil istiyorlar bir sürü. 33. haftadayım şuan. Bu zamana kadar hep çağırdılar. Gel kalp atışlarını da dinleyelim , tansiyona falan bakalım diyorlar devamlı. Ebe de sürekli wp dan yazıyor iyi misin her şey yolunda mı diye. Değişiyor sanırım sağlık ocaklarındaki duruma göre. Ben çok memnunum. 🌸🙏🏼