Kızlar çok bir belirtim yoktu sadece halsizlik ve boğaz kaşıntısı vardı dün acilde serum takıldı biraz toparladım ama gece çok ağrılarım oldu test yapıldı bu gün sonuç geldi pozitif nasıl atlatabilirim dikkat edin sizlerde çok artmış covid ben sıcak ve ağırlaştım diye evden de çıkmıyordum bir türlü geldi buldu yine 😢dua edin bize 🤲🤲🤲