Merhaba arkadaşlar. 35 haftalık gebeyim doktorum plasentanın haftama göre önde olduğunu yani daha olgun olduğunu söyledi ve doğum bebeğin 39. Haftayı görmesinin bile bir mucize olacağını söyledi bununla birlikte bebek makat geliş ve benim en büyük korkum sezeryandı size sormak istediğim plasentası haftasına göre daha olgun olupta normal doğum yapan anneler kaçıncı hafta da doğum yaptınız durum böyle iken normal doğum oluyor mu onu da bilmiyorum 😥