Merhabalar, uzun süredir bebek arabası araştırması yapıyorum. Tekrar tekrar yenisini alamayacağım için en başta doğru kararı vermeye çalışıyorum. Yoğun çalışmalarım sonucunda kafamda birşeyler oluştu ama gerçekten seçmekte kararsız kaldım. Hafif olucak, tek elle kapanacak, kabin boy olucak vs. genel olarak önemli noktalar bu şekilde (çıkardığım sonuç) sizler ne aldınız? Hangisini seçtiniz? Kullanıp memnun kalan ya da memnun kalmayan da dahil olmak üzere bir beyin fırtınası yapabilir miyiz?