Herkese merhaba direk asıl meseleye giriş yapıyorum İlk doğumun sezeryan oldu tüp bebek olduğu için doktorlar riske almak istemedi birde gelişim geriliği vardı 3 hafta ikinci gebeliğim ise eşimin zoru ile oldu bebeğim beş aylıktı ve ben 1 aylık gebeydim İnstagram da gezinirken ssvd yapanları gördüm ilk doğumumda çok istiyordum normal olmasını ama olmadı nasip bunda da hep ssvd yapan kişilerin hikayesini okudum bende yapabilirim dedim kısa 12 ay arayla yapanlar vardı bana daha çok ilham geliyordu 😂😂 sonra yakınlarımda yapan bi doktor buldum o doktorumda çatın müsait yapabilirsin dedi doğum günüm geldi 40 haftalıktım ama sancım yoktu bende sancımı beklemek istedim Doktorum hayır artık suni ile başlatıcaz dedi saat 12 gibi suni sancı verdiler ilk rahat geçti hep yürüdüm top üstüne otururup hareketler yaptım açılmam çok yavaş ilerliyordu 7 santim den sonrası çok zor geçti sancılarım beni çok yordu suyum patladıktan sonra daha bi gürleşti sancım en son 9 santim açılmam oldu hemen beni doğuma aldılar iki ıkınmada gelcek dediler ama ben ıkınamadığım için biraz zorlandım 4 ıkınmadan sonra doktor hemen kesi atıp bebeği çıkardı çıktıktan sonra sanki ben yeni doğmuş gibi oldum ama suni sancı beni benden aldı çok zordu keşke kendi sancılarım olsaydı neyse bebeciğimi aldılar bana da 7 dikiş atıldı hem içten hem dıştan yanlış ıkındıpım için hemoroid oluştu bende doktorumun verdiği ilaçları kullandıktan sonra geçti iyi ki de normal yapmışım 💪🏻☺️