ozge2306 şekerin yüksek olması bebek için zararlı evet o yüzden dikkat edilmesi lazım benim insülin direncim çıktı 8 haftadan beri diyet insülin devam ediyorum hamur işleri karbonhidrat yasak sebze yemekleri 6 7 ymk kaşığı yanında 2 3 dilim çavdar yoğurt tavuk falan içinde de 2 but yanında 2 3 dilim ekmek yağsız salata yoğurt pirinc yasak zaten bulgur pilavı yersen 4 kaşık ekmek yok kahvaltıda haşlanmış 1 tane yumurta domates salatalık yeşillik peynir 5 6 zeytin öyle yani ben tabi menemen falan da yapıp yiyorum ayarliyorsun onu xamanla alışıyorsun sabah öğlen akşam yemek 3 kere ara öğün ama ben öğlen yemeği yemiyorum sabah kahvaltı öğlen bir porsiyon meyve yanında süt veya yoğurt kefir ikinci ara öğün kabak çekirdeği ceviz falan süt o akşam da 5 6 da yemek yiyorum 7 den sonra birşey yok çok acikirsan yoğurtlu soda ve leblebi ye demişti diyetisyen sebze yemeklerinde havuç bezelye pırasa mısır bunlar şeker yukseltiyor yeme meyveleri tek başına yeme yanında mutlaka süt ürünü olacak yoksa şekeri anı yükseltiyor kavun karpuz üzüm dut bunlar şekeri anı yükselten meyveler yasak bunlar bu şekilde