HappyNewMoom Ben bugün sağlık ocağında kan verdim beta artışı takip etmek için yarın öğleden sonra doktora gel dedi ama bi kod verdi halk sağlığı sistemine düşer dedi kaç gibi düşer bilgisi olan varmıı
Eldgrn HappyNewMoom bazı illerin sağlık ocaklarına hemen düşüyor internet sitesine İstanbul’da yok mesela o sistem ertesi güne kadar bekliyorsun sonuç için ertesi gün sabah çıkmış oluyor kod ondan vermiştir en güzeli valla ertesi güne kadar beklemektense sabah verdiysen bu aralarda çıkması lazım
Eldgrn HappyNewMoom e-devlet’e boşuna bakma canım ama internetten verdiğin sağlık ocağının resmi sitesine sürekli yenile pek bilgim yok ama çıkar muhtemelen ben hiç yapmadım çünkü hep burada arkadaşlardan bildiğim
Canpolat HappyNewMoom ben beta verince yarım saate çıkıyordu ama burası ufak yer olduğu için öyle fazla laboratuvar numunesi olmadığı için hemen alıyorlar makinaya o yüzden.Büyük şehirler de öğleden sonra biraz daha büyük halk sağlığı yerlerinde ise ertesi gün düşüyor sonuç.