BetulYolacan Aldırma düşüncesi ile yaptırmadım. Tedavi uygulanmıyor down sendromunda evet ama sadece tedavi ile bitmiyor benim için. Birincisi down sendromlu çocukların en iyi şekilde yetiştirilmesi , eğitim alması taraftarıyım. Bunun içinde maddi olarak hazırlıklı olmak gerekiyor. Kaldı ki çevremdeki down sendromlu bebek-çocukların bir zaman sonra kalp ve solunum hastalıkları oluşmaya başladı. Bunun için yine maddiyata ihtiyacı oldu ailelerin. Ve ne olursa kabulüm diyenlerden bazıları, doğduktan sonra kucağına alamadı kabullenemedi kolay kolay. El kadar sabinin suçu ne burada? Bilseler hazırlıklı olurlardı psikolojik olarak bu da önemli. Maddi ve manevi hazırlık açısından yaptırılması gerektiğini düşünüyorum yani, tercih meselesi tabi.