Ben ankarada medical parktan doğum paketi aldım 13 bin tl,ilk muayeneye gittğmzde ücret 400 tl idi sonra paket alalım doktorumuz belli olsun takipli olsun istedik,fiyatlar gerçkten inanılmaz ve her muayene arası 10 günü geçerse 10 tl muayene ücreti aldıklarını söylediler,doktor ne zaman derse ben o zaman gidiyorum paket almışım zaten anlam veremedim bu 10 gün mantığına,yaşayan varmı ya da bilgisi olan?