Kızlar 15+5 günlük hamileyim bugün cep değerim 14 çıktı antibiyotik yazdı yolladı ama içim rahat değil çünkü daha önce de bu değerim aniden 100 oldu ve ben 14+3 te bebeğimi kaybettim bu cep nasil düşürülür lütfen bilen anlayan yazsın ya başka ne yöntemi var