Minikmucizemmm26 amin inşallah canım , bana da ilkinde araştırmaya gerek yok dedi doktorum 2. De düşükle sonuçlanırsa araştırılacak dedi inşallah aynı şeyleri yaşatmasın rabbim ben seni çok iyi anlıyorum çok zor bir süreç rabbim en kısa zaman da hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin sana da inşallah 🥰