_SLNPSHR_ Kızlar 38+0 ım ama basur memeleri azdı iyice çok canım acıyor ne yapacağım lütfen yardım edin 😔
NaimeYilmaz _SLNPSHR_ proctolog krem fıtıl kullanabılırsınız gecmesı ıcın yapacal bırsey yok baska agrısı ıcın suya oturabılırsınız kabız olmamak ıcın de zeytınyagı ıceblrsnz 1 kasık falan
NaimeYilmaz _SLNPSHR_ yoo ama dogum sonrası sizi zorlayabılır . Bana da oldu doktorm sorun olmZ demıstı