ruveydataskin 2 cm açıklık sancı yok. yatış yapalı 24 saati geçti . Açıklığı arttırmak için napıcamm? 4 cm olursa doğumhaneue alırız dedi ama nst de sancı çıkmadan alttan muayene yapmıyorlar açıklık ilerlediyse nerden bilecekler ki
Cananyildiz ruveydataskin doktor bana sancı ve açıklık orantılı seyler demisti. Sancı varsa açıklık artıyomuş galiba veya tam tersi
ruveydataskin Cananyildiz sanırım nst de sancı çıkmadığı için alttan muayene etmiyorlar artık şey düşünmeye başladım kadın açıklık yoktu da var mı sandı yani 24 saati geçti dün 14 te yattım
Cananyildiz ruveydataskin bilmiyorum ki canım bazen açıklık gecikiyor belkide haftalarca bu sekilde gecireceksin
ruveydataskin Adamiranin__annesi yok hayır 4 cm olursa doğumhaneye alırız deri ama sancı çıkmıyor işte