Yerlesme kanaması oldu, dün betam 4.17 çıktı hormon ilaç vs kullanmadığım için regli günümde geçmediği için beta artışını hamileliğe yordu doktor muhtemelen yeni yerleşiyor dedi. Bugün inanılmazzz bir uykum var ama öyle böyle değil gözüm kapanıyor açamıyorum, ayakta uyumak üzereyim nerdeyse. Kahvede içmiyorum zararı olmasın diye bıraksalar 10 gün uyurum gibi var mı böyle bişey yaşayan 😴😴😴🥱🥱