Neseeli Bugün tam 40 haftalık olduk, dün kontrolumuz vardı nts de sancı görülmedi, bebeğimin suyu kilosu vs iyi durumda, son bir hafta daha bekleyelim dedi doktorumuz, sizler ne durumdasınız anneler.. 🌸
ozlem_d Ben de 39’dayim ama bebek iri artık gelmeli bekliyorum caresizce surekli squat comelme merdiven ama bi sey yok :(
Neseeli ozlem_d en fazla 4 kilo doğar haftasını bitirirse, 4 kiloya kadar normal doğum diye biliyorum, sezaryen mi diyor doktor?