Aysun_15 Bende oldu canım kanama ile belli etti kendini. Doktorun hemen progestan ve proluton iğneye başlattı sonra ilaç bitiminde keselim bi bakalım dedi. 1 hafta sonra daha şiddetli kanamam oldu ve kese arkası yırtık oluştu hastanede yattım bigün sonrasında iğne ve ilaca devam ettim. 15.haftada kese arkadı yırtık iyileşince iğneği kesti ama erken doğum riskinden kaçınmak için 34′e kadar progestana devam dedi. Benim progesteron hormonum düşük çıkmıştı. Şimdi 26 haftalığım çok şükür bir sıkıntım yok ama ilacada devam ediyorum bebeğimde sağlıklı çok şükür. Doktorun demeden ilacı kesme bence eğer doktorundan memnun olmadıysandan da başka doktorları en kötü bir iki kereyede mahsus özeli öneririm. Benim bebişi özel kurtardı çünkü. Dilerim herşey yolunda gider🤲🏻