12.haftadan beri lierac kullanıyorum şuan 25+3 daha çatlak yok şükür 2.kutudayım 4 kutu gider diye düşüyorum doğum sonrasında da kullanılıyormuş birazı doğum sonrasına kalır yani. İnşallah çatlamayız. Bu arada lierac ı arkadaşım kullandı hiç çatlamadı şuan bebek gibi karnı zayıfladı da. Ama kullanıp çatlayanda varmış..