Blgnaydmr 40.haftaya giriyorum kızlar doktorum pazartesiye kadar doğum olmazsa suni sancı ile başlayalım dedi sıkıntı olur yada doğum gerçeklesmezse sezaryan dedi.Bu şekilde hiç sancınız olmadan suni sancı aldıktan sonra acikligi olup doğum yapan oldu mu?
acemianneee_31 Blgnaydmr ablam asla önermiyorum demişti bende suni den korkuyorum eşinizle ilişkiye girin o boşalsın her gün iki kere yapma şansınız var ise işe yarıyormuş
begonvil16 Blgnaydmr benim bir tanıdığım geçen sene öyle doğum yaptı. Aynı sizinki gibi beklediler gelmedi doktor çağırdı artık doğması gerekiyor diye. Sabahtan suni sancı verdiler. Sıfır açıklık vardı hastaneye giderken. Hatta güle oynaya makyajını filan yaptı gitti. Sabah 9 da suni sancı vermeye başladılar akşam 18.30 gibi açılma tamamlandı ve normal doğum yaptı.
Sehrihuzun Benimde 39+5 nolcak bilmiyorum nstde sanciniz çıkıyor mu dun girdim biraz cikti bugunde surekli kasilmalarim var sizin nasil
Esssrraaa Ablam 3 cm açılmadan sonra sunni sancı aldı öyle doğum yaptı. Geçen bir doktorun videosunu dinledim hurma yiyin eşinizle ilişkiye girin diyordu.