Melisa12-
Merhaba, bende geç döllenme yaşayanlardanım.
4 gün gecikme ve test ile doktora gittiğimde doktor betamın düşük olduğunu, kesin ya kimyasal ya da dış gebelik olacağını, sağlıksız olacağını söyledi. Arka arkaya 3 gün beta verdim ve sonrasında 2 hafta bekledikten sorna kese ve kalp atışı görüldü. Yani 2 hafta geç döllenmeymiş ve sat tarihimi değiştirdi.
Ama inanın o süreçte yaşadığımı ben bilirim. Hep zaten sağlıksız düşecek vs gözüyle bakıp hiç bir şey anlayamadım sevinemedim. Evet doktorlar hep en kötüsünü söylüyor ama İnanın bu süreçte doktorun yaklaşımı çok önemli.
Beta artışınız iyi. Umarım benim ki gibi sizinki de geç döllenmedir ve en kısa sürede kese ve kalp atışını duyarsınız sevgiler 🌸