İyi günler güzel anneler bugün muayene gittim ben 35 haftalık oldum ama ultrason da 34+1 çıkıyor kilosu 2200 gram kilosu iyi mi sizce sanki biraz zayıf geldi bana ama doktorum haftasına göre gayet iyi dedi nst istedi hafif sancım çıktı haftada bir gün gelip nst den sancina bakacaz dedi yani demem o ki bu hafta da hem bebeğin kilosu iyi mi ve nst için erken değil mi