Semanuur bundan 2 yıl önce bende İlk kızıma 5 aylık hamıleyken olmustum astım hastası olduğum için hastanede yattım 2 ay boyunca ama sadece serum aldım ilac ıcmedım bebege zararı olur dıye bolca vitamin tükettim atlattım cok şükür vitamin en ıyisi hamılelıkte