123gebe merhabalar,
Bende 11+6 dayım 3 gün sonra ikili test yaptıracağım randevum var. İnanın yazılanlardan bende tedirgin oluyorum ama gereken tüm testleri yaptıracağım. Herhangi bir sıkıntı vs olursa baştan önlem alabilmek için tüm testlerin yaptırılması gerektiğini düşünüyorum.
Umarım testlerimizin sonuçları güzel çıkar sağlıkla Kucağımıza alırızı hepimiz 🌸