REYHAN-2 Ben 22.haftamda fakülte hastanesinde yaptırdım radyoloji bölümünde. Yarı özel bir kuruluş olmasına rağmen 50 lira verdik ve doktorlar çok ilgiliydi bebeğin yüzünü göremedikleri için gir çık gir çık yaptırdılar bana ve tam 4 saat uğraştılar sonundada gördüler😅 İnan doktor 6′ya kadar bekledi bizi allah razı olsun. Sadece renkli çıktı alamadık ama onuda özeldeki doktoruma gidince isteyeceğim merakımız dinsin diye. Eğer iyi bir fakülte hastanesi yani üniversiteye bağlı bir hastane var ise oradada yaptırabilirsin memnun kalmassan max 100 liran gider sonra gider özelde denersin.