Deletedmom_31 Kızlar 15-20 dk yürüyorum karnım çok acıyor nasıl yapacağız bu yürüyüşü böyle :( benim gibi olan var mı
yagmurrrra Deletedmom_31 benimde öyle sanki dalak şişince bir acı olur ya öyle bari acı oluyor neden acaba