Dorukmomss Kizlar bes bin olan dogum dokuz bin olmus saka mi ya deliricem su saatten sonra baska doktor arayisina mi giricem ben gerçekten biktim su zamlardan
Bebekveannesi_ Dorukmomss dün özelde bebeğin kalp atışlarını falan duydum bunun için kan almamamız gerek tüm kan değerlerine bakmak için dedi 2 tüp kana 325 TL para verdim yazık günah ya
Minnosbaby Dorukmomss maalesef bende değiştirdim canım doktorumu 7000 TL veremem mevcut zamlardan biz neden etkileniyoruz anlamıyorum
Dorukmomss aylakiral nolcak boyle anlamiyorum ya smdi ben nerden bulcam bdha kendme doktor hastne off
hurrem_sultan Böyle giderse devlet hastanesi yolu görünüyor bize 😏 dün sordum antalyada yedi buçuk olmuş muayene ücreti de zamlanmış
yuzonikidere Burada postlar arasında gezerken gördüm. Fazla ödediğiniz paranın %70 ini geri alabiliyormuşsunuz
minikdmrc Vallahi verecek durumum olmasın rağmen devlete geçtim. Ancak istanbul dışında yaşıyorum o yüzden memnunum. Devlet daha güvenilir geliyor
yuzonikidere https://gss.sgk.gov.tr/SaglikHizmetSunuculari/pages/shsSorgu.faces Bu da linki buradan inceleyebilirsiniz. SGK nin uygulaması
incitanem94 Dorukmomss bilmedigim icin soruyorum doğum paketi gibi uygulamaları yok muydu? Doğum paketi alınca gelen zamlardan etkilenmiyorsunuz en azından hem daha uyguna geliyor 🤔
cileklicookie incitanem94 benim gittim hastanede gecen senelere kadar dogum paketi vardi bu sene kaldırmışlar cunku biz zarar ediyoruz diyor fiyati sabitleme sansimiz yok bu enflasyon ile diyorlar
incitanem94 cileklicookie anladım canım. O zaman doğum paketi olan yerlerde de kaldırılması yakındır. Çünkü çok fark oluyor bu şekilde gerçekten hastaneler işletme mantığıyla çalıştığı için kesin kaldırırlar😬
Sbm050421 Dorukmomss valla benimde muayene ücreti 220 idi 275 olmuş doğumu da sormayı unuttum asabım bozuldu