guzelkizannesi Kızlar 34 haftalık hamileyim covid olduğumu öğrendim nasıl atlattınız 3 gündür ateşim zor düşüyor
Leylaaa12 Bende 37haftamda oldum sukur suan 38 olduk ve negatif dondum ben bol bol uyudum dinlendim bol bol su ictim meyve yedim atesim yoktu ama tat koku kaybi bogaz agrisi burun akintisi vardi ve sadece paracetamol ictim