Kızlar 40+4 de normal sancılarım geldi baya sancı çektim ama açılmam 5 i geçmediği için sezaryene alındım neyse oraları geçiyorum😌 sezaryen belden uyuşmalı oldum olurken ağrı sızı asla yok sadece bişiler yaptıklarını hissediyosunuz ama güzel bi his o hemen sonra bebiş çıkıyor direk yanağıma koydular 🥲 sonra bebeği babasına göndermişler ben biraz daha kaşdım dikmeleri için sonra bende odaya alındım bunlar yarım saat içinde oldu odaya geldiğimde bebeğin emmesi gerekiyodu sağolsun hemşire yardımcı oldu çok az beyaz bi sıvı geliyor onu emdi bebek zaten yeterliymiş ona gece 12 de bunlar oldu sabah 6 da gelip beni kaldırdılar yürürsen daha çabuk toparlarsın diye kalktım direk yürürdüm inanınki hiçbişi değil sızı oluyor biraz o kadar yemek de yedim 1 saat sonra bebeği de emzirdim dikişler tabi zorluyor emzirmek için ama dayanıyor insan ve bir iki güne geçiyor eve geldiğimde de yine dinlendim ama oturmadım hep bebeğimle kendim ilgilendim Allah kolaylığını veriyor inanınki bugünde dikişlerimi aldırdımm geriye sadece çatlaklarım kaldı🤦♀️🥹😄 onlarda kızımdan hatıra diyip avunucam artık demem o ki yine olsa yine sezaryen olurdum hiç stres yapmayın çok rahat bi ameliyat ve sonrası 🌸