Melismelo o haftalarımda aynısı bana da oldu 2 gün hiç denecek kadar az hissettim ama elimi koyduğumda altında kıpırdadığı hissediliyordu sağlık ocağında kalbini dinlemek istedim hemşire dinlemek için nereye koysa oraya vurdu beni yalancı çıkardı
Şimdi de 30+5 yine iki gündür hiç denecek kadar az hissediyordum dediğiniz gibi ilk kıpırtılar kadar ben de endişelenmeye başlamıştım ama bugün yine sertleşti hareketleri
Galiba bazen karnımızdaki konumlarından dolayı dışardan hissedilmiyor çünkü bugünkü sert hareketlerini bile az hissettim gözümle görmesem o kadar hareket ettiğine inanmazdım
Hastaneye gitmeye çekinecek bir şey yok da uzak ve arabamız yok demişsiniz o zaman sağlık ocağında kalp dinledikleri cihaz var onunla kalbini dinlesinler en azından atış sayısından iyi olup olmadığını anlıyorlar🙏🏻