Tilbe-yldmn 37 +1 olduk sezeryan için 1 ağustosa gün aldık ama normal doğum yapma gibi durumum var çok kararsızım sizde durumlar ne acaba
Bayancorek Tilbe-yldmn Oğlum o an nasıl gelmek isterse o şekilde olacak. Hayırlısı neyse o olsun diyorum devamlı. 🙏🏼
yuzonikidere Tilbe-yldmn bir sağlık personeli olarak normal doğum düşünüyorum. Sezeryanı da gördüm normal doğumu da. Lakin bebeğin durumuna bağlı Allah nasip ederse normalden yanayım.
Yaseminf Tilbe-yldmn ben de 25 i pazartesiye gün aldım isteğe bağlı sezeryan çok böbrek agrisi yaşadım bacağım da tutuldu baya sıkıntıdayim yuruyemiyorum 40. Haftayı beklemek istemiyorum valla
Marazin_annesi Tilbe-yldmn ben ilk dogumumu normal yptim simdi bidaha normal istiyorum allahdan bise olmazsa
Tugcekaratas Ben açıkçası ağrı ve acıya dayanıksız olduğum için sezeryan yapacağım. Öbür türlü tansiyonum, psikolojim ve kalbim beni çok zorlar diye düşünüyorum çünkü kendimi biliyorum . Hepimiz için hayırlısı ne ise olsun sağlıkla kucağımıza alalım ❤️
Tilbe-yldmn Yaseminf bacak ağrıları bendede oluyor 37+1 kilosu 3630gram oldu normalmi acaba rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
Yaseminf Tilbe-yldmn valla iste doktor öyle dedi genelde bel fıtığı çıkıyor hamilelik tek başına bile fıtık nedeni dedi bacağa vuruyormus bu şekilde