MeriHera Ruvyda1 geçen gün yine böyle bir post açılmıştı, bende Tuzla’da yaşıyorum ama devlette takipi değilim, üstte kalsın
cileklicookie Ruvyda1 merhaba tuzlaya bende gidecektim ama dogumhane isi tamamen riskli yani yenidogan bakim kuvezlero vs yokmus direkt kartala sevk veriyorlarmis o yuzden kartali düşünüyorum ben