aise_meryem Öncelikle kilo ile sağlığın alakasi yok. Zayif ama saglikli olabilir fakat vakit geçsin diye birde merak ediyor insan kac kilo diye.persembe randevum var. Siz 31 haftalikken bebeginiz kaç gramdı acaba ??? 😊
Limonzeytin aise_meryem 1400 dü az zayf demşti doktorm sonrasnra biraz yüklendm kılo alsn diye 32de 2kilo olmştu🤭🤭
Melisa035 aise_meryem 29+6 da yani dün gittiğimde 1.510 gram demişlerdi aynen öyle sağlıklı olsunlar yeterli kilo hiç önemli değil Allah hepimizi sağlıkla sıhhatle kavuştursun inşallah 🥰
Elif25 aise_meryem ilk oğlumu 31+4 dogurdum 2030 grdı. İkinci oğlum 30+2 dogmuştu 1850 idi 😂 Daha üst haftalar için bilgim pek yok malesef 😍
naz_alp Haftada 1320 gramdı 🐼 bakalım bende 31. Haftada gidicem hızla büyüyorlarmış bundan sonrasında merakla bekliyorum ne kadar alıcak
aise_meryem naz_alp bende en son 26.haftada 960 di simdi cok merak ediyorum. Haftada 200 gram felan alıyorlarmis ne kadar doğru bilemiyorum ama. Hizla büyüyorlar gercekten
caglareisogluozturhan Limonzeytin merhaba siz izmittrydiniz sanırım doktora hastaneye karar verdiniz mi ?
Limonzeytin aise_meryem iyi evt bence öyle ama doktorum hala ye iç diyo😁😁 tombiş bebelerimi seviyo bilmiyormki😁 normal doğm istiyorum aşırı kiloluda olmasn kolay olsn yani🤭 bakalm hayrlısı artk haftada 1 gidiyorm zaten doktora bu ctesi ne kadar olmş görücez artk🤭
Rabia-22 aise_meryem benım arkadasm 31 de doğum yaptı 2.200 doğmuş. Bı kaç gun kuvezde durup cıkacakmıs bebeği.keske onun gıbi şanslı olsa herkes maşşalh.bende 31 haftalık yaptm doğum 1.200 dü 950 gr kadar düştü 72 gun yoğun bakımda kaldık.mesela..
_Sahra Elif25 merhaba 31 haftalık doğan oğlunuz küvezde ne kadar kaldı birde gelişim olarak konuşma emekleme yürüme uzun sürüyormu çabuk yakaliyorlarmi benimde erken doğum riskim var merak ediyorum şimdi doğsa nasıl olur diye 31+1 iz
lawyermoms Elif25 merhaba. Neden erken doğum yaptınız peki? Şuan 32+0 ım. Suyum geliyor tedbir amaçlı hastanede yatıyorum. Doğum süreci ve sonrası zorlandınız mı? Bilgi verirseniz çok sevinirim.
Limonzeytin aise_meryem ben 31de başladm nst ye doktorum her gittiğiöde kontrl amaçlı sokuyor. Şükür skntmz yok herşey yolunda ama doktorum saolsun çok ilgili. Herşeyi haftalk kontrl etmek istedği için haftada 1 çağarıyor 31 den beri şuan 34+3 üm.
aise_meryem Limonzeytin bizim doktor ne dicek acaba bana hep ayda bir gel dedi. Belkide 30 dan sonra cagirilyor kontrole. Az kaldi hele bi gideyim 😊