Tugcekaratas Yine de hamileyken biontech olmazdım ben diye düşünüyorum , tabi doktorunuz daha iyi bilir , benim doktorum biontech olan bir sürü hastasının adet gecikmesi şikayetiyle geldiğini söylemişti ,biontech bir süre adet düzensizliği yapıyor ,sonra normale dönüyor demişti , demekki kısa geçici de olsa üreme organlarina etki ediyor, e orda bebiş var ama, ben ikinci trimester in sonunu beklicem benim daha çoooook var ,hamileliğin başlarındayım , ben de çok tırsıyorum hamileyken korona olmaktan çok öksürük oluyor Allah muhafaza 🙄