gizemgencc Kızlar 14+5teyim , ilk gebeliğim, aşırı kilolu birisi değilim, bazen bir şeyler hissediyorum ama bebek mi anlamlandıramıyorum , bu hareketleri nasıl diğer karın hareketlerinden ayırt edeceğiz?
Tugce3441 gizemgencc 24 den sonra hissetmeye başladım suan 33+4 günlüğüm allahım sankı elinde delici var çıkmak istıyor 😅😅 canımı yakmaya basladı kızcemm
Nur8sonmezz gizemgencc ilk bende 14-16 arası hisseder gibi oluyordum takii 23 haftalarda asıl haraketi hissetmeye başladım şuan 28 haftalığım geceleri uyutmayacak kadar haraketi var hep okurdum burda yeni hamileyken herkes haraket hissetmeye heveslenmeyin bir süre sonra bıkıyorsunuz yazıyordu inanmiyordum gerçekten çok doğru sözmüş 😁😁
motherofcats en erken 19 20. haftada hissedersiniz hissedince anlıyorsunuz zaten normal bağırsak hareketleriyle alakası yok 14 hafta çok erken
gizemgencc Nur8sonmezz hahah bende geceleri ve sabahları uyandığımda bi Garip hissediyorum karnımda hareketlilik anlam bveremediğim şekilde ama sanırım daha tam olarak hissetmeme zaman var 🌸😅