Oylesine6161 Ambalajlı gıdalardan asitli içeceklerden uzak durmaya çalışıyorum. Ama yine de canım isterse az da olsa yiyorm içiyorum. Kahvaltıda mutlaka kaşar peyniri ve yumurta, yemeklerde de et veya sebze yemeye calısıyorm. Ama arada hamur işi kaçamağı oluyor tabiki😄 her gün bir avuç kuruyemiş ve muz tüketmek gerekli doktorumun tavsiyesi. Onun dısında ev yogurdu, turşu, sabahları bir kaşık pekmez tüketilebilir. Kızılay erzincan maden suyu tavsiye etti doktorum. Onun dısında ara öğünlerde mevsim meyveleri tüketilebilir🌺