Dilaraortacc1 Kızlar 33. Haftamdayim geçen hafta bebek dönmeye başlamış demisti doktor 2 gündür sanki karnim yok gibi bi garip hissediyorum küçüldü sanki aşağı indi iyice normal mi
onurhan Dilaraortacc1 ben 37 ye girdim kuzum boyuma göre bı 30 kilo fazlayla kilolu hamile kalmama rağmen bende öyle hissediyorum ama normal sanırım 💕
Yaseminf Dilaraortacc1 derler ki karnının en üstünde 4 parmak yapıp kaburgalarını dokunabilirsen bebek kanala girmiş demekmiş doktor dönmüş demiş ya zaten son haftalar bebegin kanala girmiş olabilir aşağı düştü karnın demek ki artık yavaş yavaş benim kanala hala girmedi
_Merve__ Dilaraortacc1 Benimde birden baya küçüldü endiselendim. Bebegin konumundan dolayı oluyormuş. Bide benim çok odemim vardı 7. Aya kadar devam etti. 8. Ayda baya indi sislerim zayıfladım sanki
Aysunturhan Dilaraortacc1 doğum pozisyonu aldı için artık uzun duruyor o yüzden küçük geliyor sana. Bu konuda yalnız değilsin
onurhan Dilaraortacc1 hiç öyle hislere kapılma 💕 ilk bebek sanırım seninde bende aynıyım afedersin lavaboya girip büyük abdesti yapıp çıkınca daha çok farkediyorum ama hareket var çok şükür nerde hareket orda bereket hiç kapılma öyle korkulara 💕
Yaseminf Dilaraortacc1 kanala girince hemen olmuyormuş doğum zaten yavaş yavaş pozisyon alıyor son haftalar karın düşmesi Normal yani
NrcnGltkn Dilaraortacc1 dha dün eşimle konstuk bu konuyu bndede en son gttgmde bebek bas asgyaa dönmüştu şuan 38+2yiz iki gündür bende karnm ufaldi diorm bebek harekt etmese sanki yük taşımıyor gibiyim 😂😂
Dilaraortacc1 NrcnGltkn aynen ya ama niye bilmiyorum kendimi tuhaf hissediyorum kesin dogurunca alışamam ben 😁
Aysunturhan Dilaraortacc1 benim kızım daha erkenci 30. haftada doğum pozisyonuna girdi. Korkmayın gayet normal.
twobabymommas Dilaraortacc1 Büyük ihtimalle bebiş dönmüştür☺️ Benimde aynı haftalarda öyle olmuştu ve hareketleri azalmıştı 38. Haftada normal doğumla kucağıma aldım bebeğimi darısı sizlere