byzkrc Merhabalar. Reglim 15 Temmuzda bitti. Dün ovulasyon testi takibine başladım. Bugün 2.gün böyle çıktı. Değerlendirmem lazım değil mi?
byzkrc elif7878 Geçen ay 13-18 haziranda olmuştum. Bu ayda 9-15 temmuz arası oldum. Regl takvimine göre 21 i yumurtlama gözüküyordu. Ama testte böyle çıktı, danışayım dedim ☺️
BetulYolacan Herkesin yumurtlama günü farklı benimde beklenilenden 4-5 gün sonra ovulasyon pozitifti gebe kaldım. Bence değerlendir 🙏🏻
Mrvinl Değerlendir bir de imkan varsa sabah yapın ben bir kere sabah yaptım o ay hamile kaldım çok şükür 😂😂😂 ondan önceki üç ay da sürekli denedik olmamıştı
Aynurbult byzkrc O zaman yumurtlama günlerin değişiyor canım sen yine de bügün dahil 3 günü değerlendir :)