designermom yeni doğanlar da 6 ay böyle sorunlar normal 7 gün yapmasa bile doktorlar normal kabul ediyor o yüzden doktora gitsen bile bisey yapmaz sadece senin kendine yapman gerekir çünkü senin sütünden besleniyor yeşil yapraklı sebzeler, hoşaf, kayisi, bol bol sıvı almalısınız